090808

♥God morgon!

Igår vid elvatiden åkte jag, mamma och Anna ner till sjön för att sola och bada. Solen stekte väldigt mycket, så jag har fått lite ny bränna nu iallafall (A). När vi var där var det även simskoleavslutning för barnen som gått i simskolan, bla mina kusiner Axel och Gustav som hade gjort det bra ifrån sig. Där efter låg vi bara och solade till tretiden då vi åkte hem.

Gustav simmar med kransen på huvudet.

Axel med sin krans.

Gustav är nöjd efter simskolan.

Hopp!



När vi kom hem från sjön så gjorde jag mig i ordning för en kväll i Växjö och Rix FM festival. Jag åkte dit med Bella, Becca och Ellen. Vi kom dit runt sex någon gång, och eftersom inte själva festivalen började för än vid sju så gick vi lite på stan och träffade en massa trevliga folk som tex Bipple, Anton, Linnea, Lisa, Josse, Jossan, Julia, Maria, Emma, Fidde, Hanna, Isa, Alle och en massa andra. Jag och Bella tappade bort de andra två ganska snabbt, så vi fick tillbringa kvällen utan dem eftersom det var omöjligt att hitta dem i alla folkmassor. Vi träffade Natta, Eva, Emelie, Hägne och några fler som vi istället var med. Kul hade vi iallafall. Dansade och dampade som vanligt, men det är ju det som gör det kul. Här kommer bilder från kvällen, jag orkar inte ladda upp några filmer.

Bella, Natta och Eva ♥

Något förband.

Style.

Let's dance!

Många glada smile under kvällen (A).

Velvet.

Janet. Jag älskar den tjejen (A).

BWO.

Massa folk var det där. Inte konstigt att vi tappade bort Becca och Ellen. Haha!

Erik Hassle är fan bäst!



Kim.

E.M.D. De var ju bäst, eller hur Bella? Haha!


Tack alla för kvällen. Den var superbra (A). ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0