090807

God morgon!

Igår var jag i Ullared hela dagen. Vi åkte vid klockan sex igår på morgonen för att komma dit en bra tid. För typ första gången såg jag knappt någon känning. Jag såg Eva Törn bara. Hehe! Det blev iallafall lite köpt: Paket till Ellen, fotoram till mitt rum, fotoalbum, skärp, kollegieblock, strumpor, BH, hudlotion, tygskor, hårnålar, kajal, hårspary, hårfärg, örhängen, fotlänk, ps 2 spel, en väska och godis.
När vi kom hem så tränade jag. Tyvärr fick jag gå av för mitt jävla lår! Jag hatar det just nu! Kände mig så himla lat när jag bara satt där jämte planen och kollade på dem, men så är det ibland.
När jag kom hem så färgade Anna håret på mig. Nu är jag som en ny person. Okej, kanske inte, men ändå. Haha! När det var klart så nördade vi framför tvspelet till det blev läggdags.


Min outfit igår:
Tröja - Vero Moda
Skor - Abrahamsons skor
Halsband -
Cocoo.se
Örhängen - Glitter


Min snygga Svampbob choklad som jag köpte. Haha!

Före och efter bilder på håret. ↓

Före.

Efter.


Lite dåliga bilder, men jag hoppas ni ser.



Idag är det fredag. Det betyder att det är Rix FM festival idag i Växsjö. Frågan är vem man ska dit med och hur man kommer dit? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0