090805

Hej!

Det ar ett tag sen nu. Datorn gick sönder igen, men den fixade sig själv. Sen har jag inte haft tid eller inte haft lust att sitta vid datorn faktiskt.

Hur är det med er nu då? Jag mår bra, förutom att jag har lite ont i kroppen sen helgens träningsläger fortfarande och så har jag lite fjärillar i magen. Jag har träningsmatch med 94-laget idag mot Eksjö 95-lag. Jag hade inte varit nervös i vanlig fall, men nu är det så att jag ska vara målvakt! Hur ska det här gå? Haha! Maja är inte hemma, så någon annan fick stå, och det blev jag. Som tur är så är matchen i Eksjö, så ni slipper se mig.

Ska nog gå ner och hjälpa mamma att baka bullar nu. Det finns inget godare än nybakta bullar med kall mjölk! Mums! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0