vårväder !

Nu har jag lunchrast och ska va hemma i 25 minuter till . Dagen började med att jag gick till dagis vid åtta då . När jag kom dit hjälpte jag barnen med frukosten och när Cornelius åt färdigt gick vi upp på "loftet" och byggde med lego en stund . Efter ett tag gick jag ner och läste typ 5-6 böcker för Ella . Carola , Patricia och Josefin plockade fram påskpyssel medans jag läste , så jag och en massa andra ungar började pyssla sen . Är inte färdig med mina saker en men ni ska få se kort på det senare hoppas jag . Vid halv tolv gick vi ut i det fina vårvädret . Man kan ju inte säga annat än att det är underbart ! Ni håller med , eller hur ? När barnen varit ute en timma gick jag hem . På altanen satt min syster och solade sig , det känns att sommaren är på väg ! JIHO !


Underbart !


Jag idag . Smutsig spegel , jag vet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0