Dagen .

Nu är jag hemma från skolan och käkar toast med tacoköttfärs . MUMS !

Dagen började med SO . Magnus var inte i skolan idag så vi hade Kenneth , men han är bra han med tycker jag . Vi kollade på en film och pratade bara . Ganska skön lektion . Tyskan var inget speciellt som vanligt . På NO:n blev vi uppdelade i små grupper och så fick vi göra små experiment . Det var faktiskt kul ! Vi fortsatte med våra högtalare av papper på tekniken . Vårat teknikprov som vi gjorde för 6 veckor sen fick vi äntligen tillbaka ! Jag förväntade mig sämre poäng än jag fick , men jag fick samma betyg som jag trodde . På idrotten spelade vi fotbollsbrännboll . Mitt lag vann , yea ! Haha ! Inte min förtjänst , men ändå :P . Till sist på svenskan kollade vi på en Wallanderfilm : den femte kvinnan . Lite småläskig sådär . Ska fortsätta kolla på den imorgon med .
Jag gick med Ellen hem , vi satte upp en grej i affären och sen blev det vägen hem .

Nu i eftermiddag får vi se vad jag hittar på för skoj , men nu ska jag plugga . <3


Dagens .

Kommentarer
Postat av: Elin

Så jävla schyst att du satte upp den :D tack ska du ha ! och tack än en gång för denna dagen, du fick mig på bättre humör . Oavsett om jag kunde varit död nu eller inte :) jag älskar dig <33

2009-04-21 @ 19:32:23
URL: http://elinarwsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0