090422

Skolan idag var en mycket bra dag tycker jag . Började med svenska då vi fortsatte kolla på filmen . Camila kom fram till att det var något mysko med filmen eftersom vi har kollat i typ en och en halv timme och inget drar sig mot ett slut , så hon kollade på fördralet . Då var ju filmen fyra timmar lång . Haha ! Efter det hade vi matte och då satt vi ändå bara i datasalen och spelade mattespel , så det var väldigt slappt . På engelskan var det inget speciellt och inte på tyskan heller . Sista lektionen var det inriktning . Jag var ute och sprang/gick med världens bästa Elin . Du är verkligen bäst gumman ! Vi snackade om kärlek , killar , vänskap och om massa annat . Du är verkligen någon jag litar på till 100% . Måste va snart tycker jag :D (A) . Jag älskar dig !


Världens finaste <3



Annars nu sitter jag här och lyssnar på musik och har tråkigt . Träning sen ikväll och sen imorgon är det äntligen torsdag ! Kram <3


Blus - Bondelid
Tights - Ellos
Skor - Scooutlet
Halsband - Från Thailand
Armband - Kicks och present


Kommentarer
Postat av: Eliiin

Faasen va söt du är vännen :D det var verkligen kanon, ett sånt samtal var längesedan jag hade med någon :) . Allt känns så mycket lättare ju, när någon som du vet precis :) ! jag älskar dig jätte mycket, du får ta och komma ut till mig ngn dag :) <333

2009-04-22 @ 16:53:57
URL: http://elinarwsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0