090416

Idag på morgonen försov jag mig lite . Inte så mycket , men tillräckligt mycket för att jag inte skulle orka göra mig i ordning så mycket . Håret fick bli en knut och inte mycket smink .

I skolan på förmiddagen hade vi någon påskdag . Så vi gick runt till olika klassrum och så var det någon där som berättade något om påsken . Det var faktiskt ganska segt . Orkade inte lyssna så noga ! Resten av dagen sen var det vanliga lektioner . Dagen var ändå ganska kul tycker jag .

När jag kom hem från skolan blev det en liten runda med hunden och lite Disney Chanel . Älskar den kanalen ! Haha !

Ikväll sen är det träning och sen blir det väl lite slapp .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0