090405

Hejsan !

För det första säger jag förlåt för min dåliga uppdatering idag , men jag har inte haft tillgång till internetet .

Jag och Julia åkte till Vetlanda igår sen till slut . Det var helt okej faktiskt . Har haft roligare , men har haft tråkigare med . Måste bara tilläga , fy fan vad fint hus du har Pontus ! Sjukt asså . Är inte avundsjuk eller så men (host) . Träffade ju Maja och Ronja också . Trevligt . Vi åkte hem ganska tisigt eftersom Julia skulle va med på A-lags matchen idag .

Gårdagens festoutfit .
Tröja - Gina Tricot
Kjol - JC
Armband - Kicks


Nu har jag då kommit hem från A-lagsmatchen , Landsbro - Öster . Svinkallt att kolla , men ibland får man bara stå ut . Landsbro förlorade med 0-4 . Jag tycker att Landsbro borde fått inn något mål iallafall , för de hade några ritkigt farliga chanser . Lite otur tycker jag , men that's life .


Johanna Swärdh och Hanna Olofsson .



Mathilda Johansson . Hon spelade mycket bra idag !


Annars så ska jag träna lite snart hade jag tänkt mig . Funderade först på att ut och springa , men det var ju så jävla kallt ute så jag kör nog lite fit to strip istället ;) .

Vi hörs ! Massa kramar och pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0