I'M ALIVE

Jag är hemma från träningen, och jag överlevde! Idag kändes det inte lika extremt jobbigt som det gjorde förra gången, utan jag var mycket lättare i benen och jag sprang jämt alla varven. Bara det att när jag var inne på mitt sjätte varv så sprang jag i mina egna tankar, och när jag springer in i en kurva halkar jag! Jag fäller Eva som springer precis bakom mig, men hon kom upp snabbt och sprang vidare. Däremot skrapade jag upp hela händerna så det rann blod + att jag skrapade upp lite på knät och fick blåmärke på armen! Klantigt? Ja, men det var faktiskt inte bara jag som halkade, utan det var i alla fall två till.

 

När jag hade blivit omplåstrad och så hade jag missat två varv, så jag fick springa dem efter. Då var man ju inte lite seg i benen! På styrkan efteråt gick det ju bra ända fram till triceps och armhävningar eftersom jag inte kunde stå på händerna, toppen! ♥

Omplåstrad hand.nu, och det är bara en av dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0