.

Linda klagade på mig att jag skriver att skoldagarna är sega varje dag (men det är dem ju typ), så detta får väl bli sista gången! För idag var det segt, haha! Vi hade inte en enda lektion där läraren var där. Det stod på tavlan vad vi skulle göra och sen var det inte mer med det. Så onödigt! Lärarna kan väl säga till tidigare att de ska på kurs (som mina skulle idag) så att man kan få göra grejerna hemma eller på en håltimma någon dag tidigare. Himla lärare!

 

Min eftermiddag nu ska jag spendera på att göra lite geografi och sova. ♥


Dagens irritation: Jag blir inte bra på dagens outfitbilder och självklart lärare som inte kommer till lektionerna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0