TIME TO GO

Ibland får jag panik på min klass alltså. Nästa vecka har vi två prov och så skulle vi ha ett litet föredrag. Eftersom föredraget var en övning så får man prata om vad som helst, tex din familj. Pga vi har två prov så protesterade några i klassen om att vi ska ha det nästa vecka, så nu får vi ha det på måndagen efter lovet! Vem vill plugga över lovet? Vi hade lika gärna kunnat ha det nästa vecka så vi har det gjort och så kan man ta något lätt ämne så man slipper plugga så mycket. Det var visst bara jag och Matilda som tänkte så, hej plugga på lovet!

Vårt plugg nästa vecka!

 

Hur som helst så håller jag på att packa klart väskan. Vi ska ju iväg på cup strax. Önska oss lycka till! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0