STUKAD TÅ!

På idrotten idag hade vi fotboll. Jag orkar inte berätta hela historian, men jag råkade sparka på Jakob, och nu har jag en stor, blå stukad tå. Jättekul! Det gör ont att gå på den, så jag ska inte träna ikväll, och det låter ju inte lite mesigt med att man inte kan träna pga stukad tå, haha! Hoppas tränarna har lite sympati för mig. Vi hade en annan lärare på idrotten idag med. Hon var riktigt bra! Skulle inte vara fel att ha henne jämt (a.

 

Så istället för att träna ska jag nu plugga till mina prov. När det är klart ska jag belöna mig själv med det här ↓

FRIDA + Sofies Mode och nya marabouchokladen.


Pappret är ju fint i alla fall! Hoppas smaken är detsamma!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det Martina E ni hade som idrottslärare då? :) som var så bra?

2011-02-11 @ 15:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0