MYSIG DAG

Det har varit en riktigt mysig dag! Till en början köpte jag och Linda min outfit till imorgon, haha! Den är jättesöt! Efter det mötte vi upp Elin och så gick vi till Cecil. Där satt vi i två och en halv timma och snackade om allt mellan himmel och jord + att vi åt oss mätta på en massa godsaker. Tyvärr fick vi sluta ganska tvärt eftersom min buss gick och Elins mamma kom och hämtade henne, annars hade vi nog kunnat sitta i några timmar till! Ni är så himla bra tjejer! ♥
Smygtitt på min söta outfit, hihi!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var suprmysigt :) måste vi göra om!

Ses imon pluttis :* <3

2011-02-17 @ 17:56:34
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0