KALL & HAL TRÄNING

Vilken stark trupp vi är! Idag var vi nio stycken på träningen, det är ju i alla fall något! Planen var svinhal så man vågade knappt röra sig för då halkade man, men vi tappra spelare gjorde det bästa vi kunde. Jag såg inte riktigt vad som hände, om vår målvakt halkade eller om hon fick bollen hårt på handleden, men ont hade hon. Så hon ska röntga den för att se om den är bruten, inte så kul kanske! Något annat som var kul var att jag lyckades ge lite lycka åt folket på träningen. Det var nämligen så att jag skulle jogga från en plats i en övning till en annan. När jag var på väg drog pappa i väg ett skott som träffade mig på benet, och jag flög efter tre steg att försöka att inte ramla, men utan resultat. Ni har nog svårt att förstå hur kul det var, men vi skrattade så att vi grät! Synd att ingen hade kameran framme (a. Nu väntar en varm och skön dusch! Skönt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0