EN RIKTIG TRÄNINGSDAG!

Det var längesedan jag var såhär trött efter en skoldag! På fotbollsträningen var några killar från tvåan med eftersom de flesta tvåor är på prao. Som uppvärmning hade vi dans. Jag måste säga er att det såg inte lite kul ut när killarna skulle stå där och shaka när de var stela som in i, inte för att jag kanske var bättre, haha! Sedan fick jag gå till friskvård och ha idrott på gymmet. Efter maten hade vi HLR-kurs. Jag klarar inte av filmen som de har på kursen, vi hade samma film i nian, och den var lika irriterande då som nu. Den kursen var nog hur som helst mer ansträngande än gymmet idag. Riktigt hårdträningsdag! Sista lektionen satt alla och typ sov. Bara tre dagar kvar till helg! Jag behöver redan helg igen (a. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0