DEPRIMERAD MAN BLIR IBLAND...

Kul skoldag idag. Vi hade prov första lektionen, och det var jag klar med vid tio i elva typ. Sen tänkte jag, Matilda och Jakob vara duktiga idag, eftersom vi inte har tyska varannan torsdag brukar vi åka hem, men idag skulle vi vara duktiga och stanna till sista lektionen vid 14.10. Så vi satt i skolan och väntade från 11 till 14, och när vi gick till lektionen sen fick vi reda på att den var inställd! Hur sur blir man inte då?! Då hade jag kunnat vara hemma vid halv tolv! Varför berättar man inte sånt? Onödigt! För att trösta oss gick jag, Linda, Matilda och Jakob till café Stjärnan och tröstfikade lite. Gott!

 

Geografiboken ligger framför mig och skriker på mig att jag ska läsa i den, så jag får väl göra det. Inte alls ännu mer deprimerande! ♥



Kommentarer
Postat av: Linda

Säger bara hahahahahhahahahahahahha! <3

2011-02-10 @ 20:40:02
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0