BACK TO REAL LIFE

Vilken skoldag! Historian som vi hade först var riktigt onödig, jag lärde mig ingenting och alla var jätteflummiga. Sedan på svenskan hade jag föredrag om anorexia, och jag tror det gick bra i alla fall (a. På musiken vet jag inte vad vi gjorde. Vi lyssnade på någon riktigt konstig intervju och sedan lyssnade vi på två dåliga låtar. Jag fattade inte meningen med det? Efter det spelade vi alla instrument. Sen sista lektionen var det ännu fler föredrag att lyssna på. Ganska slapp dag!

Jag och Matilda på musiken. Hörselskydd måste man ha när vi ska spela, haha!

 

Efter skolan följde Natta med mig hem, men hon har gått till sin teater, så jag ska läsa lite historia nu. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0