110219

Igår var det ju pyjamasparty! Supermysigt! Linda, Natta, Matilda, Bella och Julia kom till mig och hade mys. Först var det paketöppning som gällde innan vi beställde pizza. Självklart gick vi i pyjamas till pizzerian, och alla bilar som körde förbi glodde ju inte lite, haha! När vi kom hem käkade vi och sen satt vi i soffan och snackade hela kvällen. Vi gick och la oss halv fem, fast vi snackade lite till efter det. Sista gången jag kollade på klockan var den 05.10.

 

Nu har flickorna åkt hem, så jag ska hoppa in i duschen och tagga för släktkalas i eftermiddag. Tack för en superbra kväll/natt flickorna mina! ♥


Detta fick jag av flickorna ↑. Älskar T-shirtens text och muggen passar verkligen mig "I love shopping", haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0