WEEKEND!

Dagen började bra med att jag fick stressa till bussen, men jag hann sen ändå som tur var. Sen väl i skolan hade vi matte första lektionen. Vi fick tillbaka våra diagnoser som vi gjorde förra veckan. Jag fick 20p och det var det minsta man skulle ha för "G" även om vi inte hade betyg på den. Tur jag har! När jag kollade i genom den så såg jag ju att jag lyckats missa en hel sida på den! Bara jag som lyckas. Där förlorade jag ju en massa poäng, men vad gör det? Jag fick iallafall G. Resten av dagen rullade på ganska segt. Två av våra lärare åker till Kenya i två veckor med treorna på SM nu, så vi kommer missa några lektioner, och det betyder att vi slutar tidigare på fredagar! Underbart! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0