TJOFRÄS!

Då är man hemma från den här långa dagen. Den började med en riktigt rolig fotbollsträning (Y). Efter fotbollen hade vi ju orientering. Jag kan inte säga annat än att jag och Matilda är världens sämsta orienterare. Vi var ju helt säkra på att vi var rätt, men vi var fel hela tiden. När vi väl kom på att vi var fel hade det ju gått 40 minuter av lektionen, haha! Vi fick ihop fyra kontroller till slut iallafall. Det var ett äventyr ska jag säga er ;). Vår lärare måste vara den drygaste också. När hon gick i genom kartan innan vi stack iväg:
-Bara så ni vet så är kartan förminskad. Den är alltså inte i naturlig storlek.
Nehe, menar du det? Tur att hon gör idrottslektionerna roliga genom att vara så dryg (a.

Efter skolan åkte jag och mamma till Eksjö för att kolla på jacka åt mig och henne. Vi hittade varsin, men de hade dem inte hemma i vår storlek, så de tog hem en till oss var. Vi får dem förhoppningsvis imorgon (Y).


Nu har man bytt om till mjukisdress, och plugget väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0