PANTS AND RINGS

Underbara dag! Jag skrev ju idag på morgonen att det kändes som det skulle bli en seg dag, men icke! Första lektionen hade vi historia, men vår lärare var sjuk, och vi hade ingen vikarie, så vi bara satt och snackade oss genom den lektionen. Sedan hade vi engelska, och där gjorde vi inte precis överdrivet mycket. Sist idag hade vi tyska, och där gjorde vi inte heller något ansträngande. Egentligen skulle vi haft geografi med, men eftersom vår lärare var sjuk, så smörade jag och Matilda för vikarien, så vi fick åka hem (Y). Därför slutade vi 12.45 istället för 15.10. Vadå underbart? Matilda och jag gick lite på stan efter skolan medans vi väntade på bussen. Det här fick jag med mig hem ↓♥

Skinnbyxor och ringar - H&M

Kommentarer
Postat av: hanna

dagens fråga?: Vilken storlek har du i dina?, riktigt sugen på dom ;)

2010-10-04 @ 17:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0