100923

Skolan var som vanligt, ganska tråkig. Tur att man har sina vänner (a. När jag slutade väntade Johannes på mig utanför skolan. Så han följde med mig hem, mys!

DM-finalen igår gick inte som vi ville. Vi spelade ju i Värnamo på konstgräs med elljus eftersom de inte hade elljus runt en gräsplan. Det gjorde ju så att de fick fördel, men matchen var väldigt jämn ändå. Till slut blev tyvärr slutresultatet 4-2 (2-2). Det var en liten bit mellan omklädningsrummet och konstgräsplanen, så när vi åkte tillbaka till omklädningsrummet efter matchen, tror ni inte vi ser en 11-mannaplan som har elljus runt sig?! Så spelade vi på konstgräs bara för att de skulle vinna -.- .

Sanna undrade vad vi hade för uppställning i matchen. Såhär var den:
Maja i mål.
Elin högerback, Kajsa och Amanda mittbackar, Ellen vänsterback.
Julia högermitt, Moa och Stina innermittar, vänstermitt Ellen.
Forwards Matilda och Jonna.
På bänken var det jag, Alissa, Bella, Tilda och Rebecca. Jag spelade högerback i andra halvlek. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0