100911

Grattis Maja som fyller 15 år idag :)! ♥

Igår åkte vi ju som sagt in till insparken. Väl där var vi ute typ hela tiden. Vi ställde oss i kön, men så vände vi och så hela tiden, så in kom vi aldrig. Till slut tröttnade jag, Julia och Johannes, så vi fick skjuts hem till Malin. Julia åkte hem, men jag och Johannes gick och la oss. Det enda som var kul var väl att man träffade allt folk. På natten blev vi väckta när Malin, Bella och Issa kom hem. De hade varit inne på hotellet, så de hade haft kul, men jag tycker det var ganska skönt att lägga sig (a.

Idag åkte Malin och jobbade, Bella hade match och Issa åkte hem tidigt. Därför var det bara jag och Johannes kvar hemma hos Malin, men vi åkte ner till stan sen, så jag fick lite shopping med mig hem! Det gillar vi (a. ♥

Basic tröja - H&M


Linne - Gina Tricot


Ring & Öronhängen - Glitter

Kommentarer
Postat av: maja

tack, ida :) <3

2010-09-11 @ 16:27:01
URL: http://biffarnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

snyggt! du har bra stil. hur mycket kostade ringen och öronhängena? jätte snyggt

2010-09-13 @ 19:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0