100908

Hej!

Dålig uppdatering, jag vet. Men igår blev det att åka tidigare till skolan eftersom jag skulle på fotbollsträning med fotbollsgymnasiet. Sen var det en vanlig skoldag och efter skolan tog jag Åsedabussen och åkte till Johannes.

Idag blev det att stiga upp vid 06.00 för att hinna med den bussen från Åseda och åka till skolan. Först hade vi histora då vi var ute och kollade på gravfältet. Sen hade vi inga mer riktiga lektioner förän sista lektionen vid 14.10. Det var segt ska jag säga er! När jag kom hem från skolan blev det att äta lite och byta om för hård träning. Vi körde först i grusgropen och där körde vi även styrka. Sedan var det dags att sticka tillbaka till Borovallen för lite bollkamp och spel. Nu är jag trött så ska nog lägga mig snart (a. Hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0