FRÅGOR OM "TESTMATCH" & "PANTS AND RINGS"

Hanna: vad innebär testmatch?;)
Svar: Jag vet inte om jag kan förklara tydligare än jag gjorde i det inlägget. Men det är ju så att våra tränare har ringt in ett antal personer som de kan tänka sig att få till vårt lag nästa år, alltså tänkta nyförvärv. I år tog vi hit åtta spelare. Sedan tar vi spelare från vårt lag, och så gör vi två lag och spelar match mot varandra för att tränarna ska ha chansen att se hur de nya spelarna är på plan och vad de lever upp till. Jag hoppas du fick lite koll på vad det var (a.

Hanna: dagens fråga?: Vilken storlek har du i dina?, riktigt sugen på dom ;)
Svar: Jag köpte mina skinnbyxor i storlek 34 (Y).


Tack för frågorna! Alltid lika kul med folk som frågar :). ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0