101031

God morgon!

Igår var det ju som sagt Årsfesten. Vid fem åkte Anna och jag upp till Hanna där det var förfest. Men vid halv sju gick bussen ut till Nävelsjö bygdegård där festen var i år. Issa välkomnade oss med ett litet välkomst tal och sedan var det mat. Efter maten var det prisutdelning som gällde. Jag var nominerad till "Årets spelare" i B-laget. Det Peter sa om mig då var typ: "Hon vet inte om att hon är bra utan man måste alltid säga det till henne. Hon springer rätt och gör rätt, men själv säger hon JAG KAN INTE, BYT UT MIG! Det är ungefär som när man spelar TV-spel, och till slut blir det Game Over, men så får man ett extra liv. Även om hon inte vet det så får man henne att försöka igen och hon kan trycka in ett mål. Därför är det hon som får priset som "årets spelare"". Så jag vann det priset :).

Efter prisutdelningen bjöd Peter på lite sång och berättade att han inte ska vara kvar som tränare för Herrlaget, och då blev det lite tårar från Peter, som gjorde att vi också började gråta, haha! Sorgligt. Till det fick vi också efterrätten, och sen var det Spex, där vi även fick reda på vem som var den hemliga bloggaren "Zlatanlover" på LIF bloggen. Det får ni också se senare när jag lägger in bilderna. Sist, men inte minst var det disco. Då kom även Myresjös herrer. Vid tio över ett kom bussen och tog oss hem. Nice kväll, tack mitt underbara fotbollslag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0