101025

I lördags åkte jag ju till Johannes. På lördagkvällen var vi ensamma hemma, så vi hade lite mys och kollade på film (New Moon). Igår hade vi en slappardag. Vi fick inte så mycket gjort (a. På kvällen när vi skulle sova kollade vi på "The last song". Sorglig, men bra film! Jag tycker det var en film värd att se (a.

Om ni kollar när det här inlägget är inlagt så ser ni att det är mitt på dagen, men det är så att jag åkte hem från skolan tidigt idag. Mår inte toppen precis, segt! Så jag ska knarka alvedon och sätta på mig myskläder och hoppas på att det går över (a. Så länge bjuder jag på en film från skolan i fredags, vi är engagerade på lektionerna ;).


Kommentarer
Postat av: linda

HAHAHAHHAAH!

dör. <3

2010-10-25 @ 17:31:43
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0