101021

Idag har jag varit på riktigt bra humör! Fråga mig inte varför (a. På fotbollsgymnasiet gymade vi och gjorde oss biffar, haha! När vi skulle åka där ifrån sen och hoppa in i Dejans buss, tror ni inte att dörrren var igenfrusen? Den gick inte att öppna! Så vi elever fick klättra in från bagagen, tur att ingen var tjock! Haha! Kul var det iallafall. Efte det hade vi samhäll där vi hde genomgång till provet nästa vecka. Det måste jag verkligen plugga på! På matrasten sen gick jag och Matilda ner på stan en sväng för jag skulle köpa lika dana tights som jag köpte förra veckan eftersom det var hål i dem när jag öppnade dem och en mascara, men fick även med mig en tröja (på rea, yeah) och ett nagellack hem. På tyskan var det inget speciellt heller, men på sista lektionen hade vi geografi. Jag och Matilda hade damp, haha! Vi skrattade åt allting. Skön är hon den tjejen! ♥

Tröja - Gina Tricot


Mascara - Loréal Paris
Nagellack - Depend


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0