101016

Hej!

Nu är jag tillbaka! I torsdags efter skolan tog jag bussen till Åseda och var hos Johannes. Sen igår efter skolan gick jag på stan och träffade Julia. Kul att se den tjejen igen! Sjukt härlig är hon :). Så vi pratade och kollade på idol. Hade allmänt mys bara. 

Underbara Julia på spexfotot i nian (a.

Jag måste bara säga en sak med, min vän Linda har ju färgat håret brunt. Hon har alltid varit blond! Så det var lite svårt att känna igen henne, men det blev bra iallafall (Y). Trots det har hon tyvärr inte blivit smartare ;).

Linda: Har vi rast nu?
Ida: Ja, det är ju tiorasten nu.
Linda: Det är det ju inte! Den här rasten är 20 minuter!
Ida: Men Linda, rasten heter tiorasten för att den är klockan 10 varje dag.
Linda: Jaha, det har jag aldrig fattat!

Smart är hon, men jag tycker om henne ändå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0