101005

Ni vet ju att Anna lurade med mig till jobbig träning igår som inte skulle vara jobbig. Sen idag när man vaknar har man världens träningsvärk i benen och är förkyld som in i. Då tänker man ju att det var lite skönt att fotbollsgymnasiet inte har jobbiga träningar, men när vi går in i gymnastikhallen så ska vi självklart ha styrke- och spänsttest idag + beeptest. Jag trodde jag skulle dö! Beeptestet kunde inte gå värre än det gjorde, haha! Mina skosnören gick upp mitt i alltihop med, kaos ;). Det positiva är att jag förmodligen kommer ha bättre resultat nästa gång iallafall (a.


Lektionen efter hade vi ju idrott. Orientering närmare bestämt. Jag och Jakob gick en bana, palla springa (a. Vi var iallafal bättre än jag och Matilda var sist, haha! Jag måste bara säga att jag inte klarar avvåra mentortider längre snart. Jag har inget tålamod för min mentor! Allt ska gå så himla sakta, mycket bättre med de vi hade i högstadiet (Y). ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0