101001

Hej på er!

Årets långsammaste dag hittills i skolan. På vår matte idag hade vi ingen lärare, utan vi fick jobba ändå, och fattade man inte en uppgift var det ju kört! Efter det hade vi tyska, och det var som det brukar. Vår geografilärare var inte i skolan idag heller, så där fick vi extra lång matrast. Efter maten hade vi engelska, och vi gör (som tur är) inte så mycket på våra engelskalektioner. Sist hade vi svenska, och då satt jag och läste en bok typ hela lektionen. Kul dag va? Inte alls. Så får försöka hitta på något roligare ikväll!

För några dagar sedan beställde jag ett linne från Kan Dee. Jag fick hem det igår, och jag är galet nöjd! Vad tycker ni :)? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0