VÄNTAR I SKOLAN

Man började dagen med ett jobbigt och svettigt spinningpass. Inte superkul kanske, men det är ju träning. Dagens enda lektion sen var samhäll då vi började prata om lagar och brott typ. Trist! Vid halv ett till halv fyra lyssnade vi på en föreläsning. Först var det en man, Emerich Roth, som överlevde koncentrationslägerna under andra världskriget. Vi fick se en hemsk film som han gjort om tiden där, och sedan berättade han lite. Efter en paus var det en gammal värsting som de kallas som pratade om sitt gamla liv som gangster och så. Mycket bra faktiskt! Tyvärr nu bara måste jag vänta här i skolan till 16.40 då jag har utvecklingssamtal. Jippi!

Emerich

Fick en fråga om mitt inlägg "GEOGRAFIPROV" igår med.
Anonym: vem fanny? hehe ;)
Svar: Jag vet inte om hon vill att jag lägger ut hennes namn här, för jag känner henne inte så väl heller, men hon går SM, så vi har typ alla lektioner ihop. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0