GEOGRAFIPROV

Idag på morgonen hade vi läxförhör om världens ointressantaste ämne, svensk medeltid. Jag var inte så engagerad pga att det är så sjukt tråkigt! Jag känner ingen mening med att kunna det, så det gick kanske inte så bra. På geografin fick vi tillbaka vårt prov som vi gjorde för typ tre veckor sen. Jag fick G på första delen och VG på andra. Helt okej resultat. Det var visst många som fick IG, och jag håller med om att det var ett konstigt prov. Tur att jag klarade det. Sen gjorde vår lärare (Georg) världens diss till Fanny, haha!
Georg: Idag ska ni få tillbaka era geografiprov.
Fanny: "Applåderar"
Georg: Vänta med att applådera tills du sett resultatet.
Haha, vadå diss?

Anna var hemma i eftermiddag med. Hon bor för det mesta hos Robin nu för tiden, så det känns som evigheter sen vi träffades. Är så van vid att ha henne här varje dag ju (a. Aja, nu blir det för ovanlighetens skull plugg för min del. Puss ♥

Bild från Turkiet förra hösten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem fanny? hehe ;)

2010-11-10 @ 20:40:11
Postat av: Fanny

hah ida det var inte till mig, det var till Emma F ;)

2010-11-11 @ 16:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0