BODYCOMBAT

Varför är inte alla skoldagar såhär sköna? Vi började med en fotbollsträning som gick ganska bra för en gångs skull. Sen gick vi till Withala för att kolla på någon "teater". Jag kallar det inte teater, och jag fattade inte vitsen med det. Det var bara att hålla ut i 50 minuter. Efter maten träffade vi en massa Landsbroelever eftersom de var på gymnasieinformation idag och sen stack jag och Linda till Friskvård och skulle ha bodycombat. Vi visste inte riktigt vad det var när vi kom dit, men det var typ kampsport/konditionsak. Det var inte superkul, men jobbigt var det! Vi fick sluta lite tidigare idag med, så jag tog fem i tre bussen hem.


Nu är jag ute ur duschen och ska snart plugga samhäll. Fast först ska jag bara ta det lugnt och mysa lite, teehee! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0