101102

Jag tänkte bjuda på lite bilder från Årsfesten! Tyvärr så är alla i mitt lag ganska sega på att lägga ut bilder på Facebook, så jag har inte så många, men de jag har kan ni få se :). ♥

Kvällens outfit:
Klänning - Vero Moda
Armband - Glitter m.m
Ring - H&M
Skor - Din Sko (Malins)


Thea & Julia försöker göra hjärtan


Mingel vid matbordet (a. Seriös blick man har...


Issa (Y)


Anna med priset som Årets Spelare A-laget.


Anna och jag med vråa priser :).


Martin från Vetlanda Revyn kom och underhöll oss. Sjukt kul!


Elin, Julia, Thea och Elin som är i festkomitén delade ut spexpriserna.
Årets Fairplay: Kajsa
Årets Fjortis: Jonna
Årets Träskalle: Hanna
Årets Bloggare: Zlatanlover


Efter många, många heta diskutioner och många tappra försök att lista ut vem denna Zlatanlover är blev utan resultat. Därför sa vi att på Årsfesten måste det avslöjas. Så när Matilda sa i micken att Zlatanlover fick komma upp på scen, ställde sig ingen mindre än Kajsa upp och tog emot sitt pris. Hon fick nog störst applåder och visslingar den kvällen ;). Bra jobb att hålla sin identitet hemlig så länge, hade jag aldrig klarat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0