101101

Hej!

Igår efter jag, Bella och Malin kollat på J18 så tog vi även och kollade på A-laget när vi ändå var igång. Då kom även Lisa och så hade vi fyra mys. Efter matchen åkte vi med Robin hem till Malin, fast Lisa hängde inte med. Där vi stannade över natten. Självklart hade vi lika kul som jag alltid har med de två tjejerna (Y). Typ vid elvatiden igårkväll kom även Johannes till Malin och så var vi ute och gick. Vi träffade Filip och Emil då med, och så körde vi kundvagn ;).

Idag när vi vaknade kollade vi på Beck-levande begravd. Skrämmande! Och så hade vi soffmys hela dagen enda till runt fem nu när jag åkte hem till Landsbro och Johannes till Åseda. 

Nehe, om man jag hoppa in i duschen. ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

vem filip o emil?

2010-11-01 @ 22:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0