"SMILLI-DILLANS"

Nu är jag hemma efter en kul träning! Eftersom det var match igår, och det är match imorgon hade vi en slapp träning. Vi började med lite passningskolumner och körde lite nickar, volly och annat skoj. Sedan delades vi in i fyra lag och så körde vi lite tävlingar. Fotbollstennis, prickskytte och skruva bollen var det på schemat. Mitt lag bestod av mig, Zara, Sara, Julia, Izza och Ellen. Vi döpte oss till "Smilli-Dillans" och det var ju såklart Izza som hittade på namnet, haha! Jag tycker att vi var duktiga, vi kom ju iallafall på pallen med vår fina tredjeplats!

Eftersom läxan för den här veckan med är klar nu, så blir det bara att relaxa för mig resten av veckan (Y). ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0