BERLINBILDERNA ♥


Pigga och glada klockan 5 på morgonen (Y


Okej, vi blev trötta efter en stund.


Jossan och Bella på båten mellan Danmark och Tyskland.


Jossan och Viktor.


Tuffingen Viktor :)


"Snyggingarna"!


På soldäck.


Tyskland!


Första kvällen på tunnelbanan.


Potsdamer Platz.


Maja, Bella, Moa, jag och Viktor står "på" Berlinmuren. Ni ser markeringarna är muren har stått.


Bella och Moa.


Moa, Oskar, Viktor, Bella och jag framför en rest av Berlinmuren.


Ni ser ju hur många tuggummin som är på muren? Felix och Anton skulle ju sätta högst upp av alla, men misslyckades.


Beställer mat första kvällen, och jag pratade till och med tyska ;).


Brandenburger Tor by night.


Minneskors från de som dog vid Berlinmuren.


Riksdagshuset.


Viktor, jag, Bella, Moa, Maja och Oskar utanför Riksdagshuset.


En liten film för att visa hur mycket polisbilar det är ute om nätterna, helt sjukt!


Tom är taggad inför dag 2.


Japanerna älskade oss (Y).


Brandenburger Tor by day.


Jag och Bella i ett minnesmonument för de judar som dog i förintelsen.


Tvtornet.


En av affärerna på stan, som vi blev utslängda ifrån pga att vi var för smala.


Uppe i tvtornet.


Ibland fick vi, eller iallafall Bella roa sig med att jaga fåglar.


Stina, Hanna och Elin i cyckeltaxin.


Viktor, jag och Bella i vår lilla cyckeltaxi. Vår chaufför var såå snygg! Den typ enda snygga tysken jag såg också x).


Kolla Moas min som kommer vid 1.50 när vi snackar om vår snygga chaufför, haha!


Vissa la ut sina pengar på souvenirer, som Felix och Johan här med sina hattar.


Skylten vid Checkpoint Charlie.


Moa blev helt förälskad i "Flaggmannen", teehee!


Söt bild på Bella och Viktor.


Checkpoint Charlie.


Bella och Moa vid Berlinmuren.


Der Mauer.


Moa, Bella, Bella och jag. Så snygga vi är!


Vissa köpte ju även gasmasker, som Tom och Anton.


Ni har väl sett bilderna där Michael Jackson hållet ut sin unge över en balkong? Det är på detta hotellet det hände (a.


På kvällen hade vi lite tråkigt, så vi klädde ut Felix till brud ;).


Olympiastadion.


De som var i Bercelona klagade på att det inte var alls som Camp Nou, och det håller jag med om, men nice ändå (a.


Moa och Bella.


Ben & Jerry's!


Min bebis ♥


Mums.


Den bombade kyrkan sen Andra Världskriget, Gedächtniskirche eller något sånt?


Viktor är nöjd med sin nyköpta hatt (y.



Vi var inne på detta kända och dyra köpcentret. Hittade klänningar för 47000, vi vågade inte röra mer kläder, så det fanns säkert dyrare!


Nice (Y).


Maja, Bella, Bella och jag i våra snygga tröjor (Y.


Koncentrationslägret Sachsenhaus.


De lite "finare" rummen.


Toaletterna.


Fångdräkt.


Omklädningsrum, gaskammare m.m har luggit här.


På kvällen taggade Viktor för Hard Rock Café...


och det gjorde jag med.


Oyea!


Hard Rock Café Berlin.


Fyra av fem härliga lärare :).


Hell yea!


Tuffing!


Efter en riktigt, riktigt jävla kul vecka i vackra Berlin var vi trötta på hemvägen, men det var nog bara Moa som lyckades somna med tuggummit uppblåst i en liten bubbla ;). ♥


Kommentarer
Postat av: Anna Sjöstrand

Berätta för mig imorgon vems den snygga hatten var :P ? haha

2010-05-24 @ 22:58:36
URL: http://annasjostrand.blogg.se/
Postat av: jennika

tur att inte felix gick klädd sådär till hard rock cafe xD då hade vi inte fått med honom hem från mannen som var där xD haha.

2010-05-25 @ 17:08:46
Postat av: Liz :P

fan va pinsam man kan va då! xD hah

2010-05-30 @ 22:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0