100501

För min del blev det en helt okej valborg måste jag säga! Först åkte jag och Julia till Malin där Bella också var. Vi stack direkt ner till stan, men där var ju inte en människa. Då skulle vi gå till brasan, men när vi kom dit gick alla, haha! Vi gick istället över hela stan till Martin Rinaldo där det var party. Jag kände typ ingen där, men det var helt okej ändå (Y). Efter en stund var vi tvugna att gå eftersom det var för mycket folk. Benen tog oss då till Frida Santas fest. Där var det röj! Träffade en massa folk, men det kommer de nog inte ihåg. Där var vi inte länge innan vi gick hem och myste! Jag älskar mina flickor Malin, Bella och Julia! ♥

Nu gör jag mig i ordning och ska upp till B-lags matchen och kolla. Sen åker jag till Åseda. Så nästa gång vi hörs är jag nog i Åseda (Y).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0