NU VET DU...

Hur kan man vara så glad och känna att allt är så rätt ena sekunden, och sekunden efter rasar allt samman? Jag förstår det inte bara. Jag vill kunna hata dig, men jag kan inte. Jag kan inte ens känna att jag är arg på dig. Jag vill bara veta varför? Var du ute efter att göra såhär? Var detta ditt mål? Grattis, du lyckades isåfall. Jag vill att du ska ha det bra och vara glad, det vill jag verkligen. Du säger att du vill se mig lycklig, men det är ju ett bra sätt att visa det på. Jag lyssnar på låten Breathe you in hela tiden. Den beskriver allt så bra, precis som du sa. Om du nu menade det? Hur som helst så vill jag bara att du ska veta hur jag känner. Jag pallar inte med det här mer. Förlåt mig, men jag klarar det inte längre. Jag bara hoppas att du är lycklig och mår bra nu. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0