DRÖM

Jag hade en lustig dröm i natt. Eller lustig var den väl egentligen inte. Men jag drömde om min forna bästa vän. Hon och jag satte oss och pratade i skolan. Vi snackade i genom allt som hänt. Hon sa att hon och jag inte kunde bli vänner igen, även om hon verkligen ville det, eftersom hennes vänner nu inte tycker om mig. På något sätt kändes drömmen verkligen läskigt sann. Många detaljer i den drömmen är saker som hänt nu med, så det var lite läskigt. Men det är väl bara att ta det med en klackspark och tyvärr inse att det aldrig kommer hända! ♥


Tänk när klassen var såhär sammansatt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är din forna bästavän ?

2010-03-25 @ 15:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0