100312

Hello!

Jag känner mig på bra humör idag! Skoldagen har varit jäkligt skön. Vi hade ju temadag idag med, så först på morgonen delades vi in i grupper. Min grupp diskuterade först sömn med Cissi, och det var ju inte så jobbigt precis. Därefter hade vi mattekluringar hos Lundgren, men jag tror att min lilla grupp löste minst, haha! Sen bakade vi några matmuffins. De som ville fick även baka chokladbollar, fast det var inte chokladbollar! De såg ut och smakade som fågelmat x). Muffinsarna var goda iallafall (Y). Sist kollade vi på den 3 timmar långa filmen "Schindlers list". Den handlar om förintelsen under andra världskriget, och jag tycker verkligen den var hemsk.


Nu är jag iallafall hemma och jag känner på mig att kvällen kommer bli toppen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0