9B ♥

Tack alla för tre underbara år! Visst är vi nog den klassen som har gått mest upp och ner, men det känns ändå tråkigt att det är slut nu. Ni är bäst ♥




Jennika Franzén - Vi har haft kul ihop med massa skratt. Även om det inte funkade bra i vår klass i vintras, så har vi nu ändå börjat snacka igen och kan ha kul. ♥
Stina Andersson - Vi har gått i samma klass i 10 år, och nu ska vi skiljas! Det känns riktigt tråkigt. Jag tror ändå att du och jag kommer träffas fortfarande, men vad vet jag? Du är verkligen är superbra person Stina! ♥
Elin Arwsäter - Ojojoj, jag har egentligen så mycket att skriva om dig! Tänk i sjuan och lite in i åttan när vi var bästa vänner. Vi delade allt med varandra och hade sjukt kul! Sen fick klassen problem och vi delade på oss, men nu har vi iallafall hittat tillbaka till varandra lite, och det är jag glad för. Jag saknar dig min bästa vän! ♥
Lina Nygen - Du var inte i vår klass så länge, men vi blev bra vänner under den korta tiden. Vi hade riktigt kul med varandra och jag hoppas vi ses snart igen? ♥
Hanna Andersson - Du och jag har också gått i samma klass i nästan hela vårt liv, och nu ska vi dela på oss. Vi var alltid i sjuan, och sen har vi delat lite på oss, men vi är ju fortfarande vänner. Eftersom du ska gå i Nässjö, kanske vi inte träffas så mycket längre, och det känns sorgligt. Men du får ha det riktigt bra i Nässjö och äga skolan ;)♥
Frida Petersson - Till en början pratade inte vi så mycket med varandra, men nu på senare tid har vi gjort det, och vi har kunnat lära känna varandra bättre. Du har verkligen bra tankar om alla och försöker se det positivt, och det är riktigt bra med dig! ♥
Julia Ryberg - Som med Stina, så har du och jag också gått i samma klass i hela vårt liv. Nu ska vi splittras och du ska byta skola. Usch! Men jag hoppas att vi fortfarande kan hålla ihop! Utan dig vet jag inte om jag hade klarat de här tre åren, för du är den enda som har stått vid min sida hela tiden. Tack för det här! Du är bäst! ♥
Ewa Aakilde Trolle-Schultz - Vad skulle 9B vara utan dig? Tjejen med den stora energin, haha! Vi har gått lite upp och ner, men jag kommer ändå sakna dig! Du är en person som alltid tänker ut de där smarta sakerna, och det du kom på med Mats igår hoppas jag verkligen går igenom. ♥
Martina Johansson - Lika dant som med Frida, så snackade vi inte alls mycket i början, men nu det sista har vi börjat lära känna varandra mer. Vi kommer nog inte ses mycket mer nu, eftersom du ska flytta enda till Gamleby, men du får ha det riktigt bra! ♥



Jonathan Öller - Du är en sjukt rolig kille! Du är även en riktigt bra kille, för jag har aldrig hört dig säga något negativt om någon. Förhoppningsvis ses vi i fortsättningen också, vi är ju ändå Landsbroare ;)♥
Timmy Strandberg - Alla tycker nog det är tomt i korridoren på skolan nu när inte du är där med din enhjuling längre ;). Du är klassens solstråle, jag har aldrig sett dig arg eller tjurig på något eller någon. Alltid ett leende på läpparna! ♥
Henrik Björklund - Vi har varit vänner sen vi föddes, men jag tror ändå inte att vi kommer splittras så mycket, jag vet att vi kommer träffas i sommar (Y). Men du är en schysst kille, skolans trevligaste, right? ♥
Christian Sundberg - Du är nog den jag känner minst i klassen, därför känns det här lite dumt eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska skriva, men du är säkert en riktigt bra kille! Jag hoppas du får en bra fortsättning (Y). ♥
Jasin Beji - Du är också en kille som jag nästan aldrig sett arg. Du lyser verkligen upp, och din humor, haha! Vi har samma "dåliga" humor, och det är ju toppen (Y). Ha det bäst din lille Backstreetboy ♥
Jesper Augustsson - Till dig skulle jag nog kunna skriva flera km med text, men jag ska försöka trycka ihop det. Vi fick kontakt direkt i sjuan och blev bästa vänner snabbt. Det är verkligen inget jag ångrar. Du är nog den underbaraste människan jag vet. Du fanns alltid vid min sida och stöttade mig i allt. När det var någonting var det alltid dig jag ringde, för jag visste att du skulle bry dig och finnas där. Allt förstördes när du hellre litade på ett rykte än på mig, men det är väl smällar jag får ta. Varje gång jag hör Breath you in med Thousand Foot Krutch och Everything med Lifehouse tänker jag på dig. Jag hoppas verkligen att du och jag hittar tillbaka till varandra, iallafall lite igen. Jag kommer nog sakna dig mest av alla. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, och du är bäst! Glöm inte detta, för jag kommer aldrig glömma dig. Jag saknar dig, bästa vän! Tack för dessa tre åren, du är värd det bästa, och det hoppas jag du vet! Usch, nu måste jag sluta skriva så att jag slutar gråta :'). Du är verkligen bäst! ♥
David Edvardsson - Jaha, här går det bra ser jag, haha! Vi har haft riktigt kul de här åren. Dig har jag alltid haft kul med. Jag kommer speciellt ihåg grädden och chokladsåsen! Ta väl hand om dig ♥
Patrik Brattberg - Jag lovade mig själv att innan vi slutade nian, ska jag få med ditt skratt på en film, haha! Jag lyckades! Du kan verkligen få hela klassen att skratta tills vi får ont i magen ;). Vi alla diggar dig! ♥
August Makrill - Vår egen lilla fisk! Nog ha vi haft kul med dig, och det kommer bli tråkigt att inte gå i samma klass längre, eftersom vi gjort det sen trean. Men ha det toppen! ♥
Pierre Karlsson - Hur ska jag klara mig utan Pirre i klassen? Du har gett mig så många skratt under de här åren. Du är en bra kille (Y). Ha det bra i livet, och charma många med dina snygga danssteg ;) ♥
Karl Dotzek - Det kommer bli tråkigt att inte få ha musiknörden i klassen längre. Du får äga estet nu istället! Jag kommer ihåg hur chockade alla blev första gången i sjuan när vi fick höra dig spela gitarr, haha! Ha det bäst ♥
Eddie Gustavsson - Ännu en av klassens solstråle. Alltid ett leende på läpparna och du har fått oss alla att skratta. Vad skulle 9B vara utan dig, Eddie? Vår egna enhjulingsmästare. ♥
Mats Austrup - Tack för de två åren vi fick dela med dig. Vi tänker alla på dig, och vi saknar dig! Det är så hemskt, för man förväntar sig inte att något sånt här ska hända när vi bara går i nian! Du har det iallafall bra där du är nu, och du ska veta att vi alla blev och är berörda av det som hände dig. ♥♥

ÄNNU ETT TACK FÖR DE HÄR TRE ÅREN 9B! NI ÄR BÄST! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0