100623

Usch vad dålig uppdatering det har varit denna veckan! Men ni får tåla det, för nästa vecka blir det bättre (Y).

Idag på fotbollsskolan gjorde vi lagen till Lilla VM imorgon. Jag blev ledare för Argentina, och vi kommer ju självklart ta hem segern (not). Eller man vet ju aldrig i förväg!


Alissa och jag glassade mest i solen idag medans barnen jobbade ;).


Efter fotbollsskolan var det dags för träning, och det är ju onsdag idag så det blev mycket snabbhet och spänst idag. Jobbigt, men skönt efteråt! När träningen var slut kommer Bella till oss och frågar om vi sett någon i omklädningsrummet. Vi sa ju naturligtvis nej. Då visar det sig att hennes mobil är stulen! Efter en liten stund kom även Ellen och Moa ut, och även deras mobiler är stulna nu. Så himla tråkigt! Jag blir verkligen less på sånt!


Nu kommer jag inte uppdatera förän på söndag tror jag. Kanske något litet inlägg. Jag ska till Öland imorgon med min familj, Johannes, Stinas familj, Toms familj, Emil och Henkes familj. Vårt trådlösa internet har slutat att fungera, så jag tar inte med mig datorn. Men vi hörs på söndag. Ha en bra midsommar allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0