100611

Grattis mamma som fyller 43 idag och Alle som fyller 16 år idag! ♥

Vilken dag igår! Först Anton som tog studenten, och sedan vår avslutning! Först var vi i kyrkan. Hanna sjöng, och den tjejen kan verkligen sjunga! Tyvärr filmade inte mamma och pappa det. Vi höll faktiskt en tyst minut för Mats, och det var ju det vi ville. Det kändes riktigt bra efterår att vi alla sände honom en tanke, för han borde ju egentligen varit där med oss. Vi fick våra betyg, sen var det dags att tåga ut. Fotograering utanför kyrkan, innan vi åkte vidare med bussen till skolan. Där väntade massa god mat och roliga spex. Lärarna kan verkligen spexa till det, haha! Efter ett sorgligt avsked av lärarna, hoppade vi in i bussarna och åkte in mot parken i Vetlanda. Gud vad jag började lipa när lärarna och servitriserna stod och gjorde vågen till oss när vi åkte iväg med bussarna! Iallafall, de som har sagt att parken är tråkig, de har helt fel! För jag hade riktigt kul! Snacka om oförglömlig kväll! Jag kom hem ca halv fyra i natt och kom inte i säng för än fyra, men nu är jag uppe igen och ska strax till Vetlanda på studenten. Ni får bilder sen, för jag orkar inte lägga upp nu! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0