DE BÄSTA

tänker berätta för er om dom två bästa personerna jag vet. de som känner mig bättre än vad jag känner mig själv. de som vet vad jag tycker om och inte tycker om. jag tänker berätta för er om de två personerna som förstår mig bäst, märker när jag är på dåligt humör utan att jag ens behöver säga något. de som jag aldrig har tråkigt med, tvärtom, jag skrattar alltid så jag får ont i magen när jag är med dem. jag kan sitta här i en hel evighet och försöka förklara hur mycket dom betyder för mig, ni kommer endå aldrig förstå. dem är det finaste jar har, den bättre delen utav mig själv som alltid hjälper mig upp när jag rasat och jag vet inte vad jag ska göra om dom en dag försvinner ut från mitt liv. det känns alltid rätt att lyssna när någon av dem behöver behöver snacka, att låta dem gråta på min axel när tårarna rinner ner för deras kind, att skratta med dem åt något larvigt som vi alltid gör. ni är det absolut finaste jag vet , det mäst dyrbara jag har i mitt liv och det absolut viktigaste som finns just nu ! jag älskar er tjejer ! på ett sätt som man inte kan förklara med ord. det jag känner för er är något absolut speciellt. och även om jag ibland blir så jävla sur på någon av er vet jag att jag aldrig kommer hitta två vänner som er. det här är något som kommer direkt från hjärtat & inget man säger till någon halvkompis , därför säger jag det till dem. man kan inte gå utan ben, man kan inte andas utan lungor,
jag kan inte leva utan er , isabella holmberg & ida sjöstrand . ni är det vackraste jag har ♥♥

Kolla vad söt min lilla Malin är (a. Och jag kan inte säga annat än att jag känner lika dant för Malin och Bella som det står i texten (Y). ♥♥

Kommentarer
Postat av: maliin .

ida jag älskar dig ! <3

att leva utan dig är som att inte andas du är så bäst ! vi syns nere i danmark och fan va kul vi ska ha ! <3

2010-07-11 @ 12:48:20
URL: http://malinwirebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0