100730

Då är man hemma efter en varm, solig och skön resa till Kreta och en låång natt. Vi har legat på stranden alla dagar för sol och bad. Det var lite läskigt, för det var små fiskar som bet mig i fötterna, haha! Sen blev det ofta poolen på eftermiddagarna. Vi hade tänkt att hyra en bil en dag och åka någon stans, men det har blivit bensinstrejk i Grekland, så man fick inte hyra bilar längre eftersom det kanske inte fanns bensin. Så mackar och sånt stängdes, men vi klarade ju oss ändå (Y). På tisdagkvällen åkte vi in till Chania för shopping och mat vid hamnen. Supermysigt! Jag hittade lite fynd med (Y). Jag fick med mig två T-shirtar, en shortsdress, en hatt och en kavaj hem. Igårkväll när vi skulle åka hem hämtade bussen oss vid vårt hotell klockan 20.00. Men till någon flygplats kom vi inte. Istället fick vi åka till ett annat hotell och vänta där och då berättade guiderna att planet blivit försenat! Så bussen skulle komma och hämta oss vid 00.30 istället. Så där satt vi, en massa folk i receptionen på ett hotell och väntade. Planet skulle egentligen lyft vid 22.50, men blev försenat enda till 03.45! Det var segt ska jag säga er. Sen blev det yttligare lite försenat, så vi kom inte upp i luften förän vid 04.25. Vid 09.30 kom vi hem till Landsbro igen iallafall. Så nu är jag trött som in i, det lär bli en slappardag idag! ♥

Vårt hotell.


Jag och pappi.


Poolen.


The Beach (Y).


Stek i solen


Pappi och mammi ♥


Sunset.


(Y)


De var lite luriga i klädaffärerna. Överst hade de en prislapp som ett pris stod på, sen när man kom till kassan drog de bort den översta prislappen och under fanns en annan prislapp med ett dyrare pris. Lur det där tycker jag, men de gjorde bara så på oss i en affär som tur är (Y).


Nu blir det inga fler bilder. Jag är för trött för det! Puss på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0