100721

Igår blev det en fullspäckad dag. Jag vaknade upp hos Johannes och var där till fyratiden ungefär. Sen kom Anna och hämtade mig, då var det bara att hoppa in i duschen och göra sig i ordning eftersom släkten på mammas sida skulle komma och grilla lite. Men hemma var jag inte så länge innan jag tog bussen till Vetlanda och gick på speedway med Malin, Bella och Emil (Y). Matchen var inte precis spännande eftersom Vetlanda utklassade med 63-33. Jag och Bella sov sen hos Malin, fast vi gick inte och la oss förän vid tre eller något. Malin var och badade med Bobbo och Fidde, medans jag och Bella var ute och gick och snackade. Mys på det!

VIP på speedwayen, så tufft, haha!


Snygga Malin (Y)

Nu blir det att börja packa inför morgondagen! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem emil?

2010-07-21 @ 16:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0