100710

Det blev ingen uppdatering igår eftersom Anna snodde min dator. Iallafall så spenderade jag och johannes dagen i Vetlanda. Vi var så duktiga att vi cyklade in, hyrde filmer och köpte godis, för att sedan cykla hem igen. Snacka om att jag var trött i benen, haha! Vi tittade bara på en film och det var "Allt för min syster". Sjukt bra film, och lipade gjorde jag med!


Idag när Johannes och jag vaknade åkte vi, mamma och pappa till sommarstugan och hälsade på. Jonathan och Johannes blev nya bästa vänner ;). Nu är vi hemma igen och väntar på bronsmatch då jag självklart hejar på TYSKLAND! ♥

Jonte och Johannes har kul i vattnet!


Sötnosar (a


Jojo.


Jonte (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0