100708

Jaha. Vi spelade ju DM igår mot Madesjö. Det kunde ju gått bättre, men det är knappt ;). Vi spelade bra och det var faktiskt ganska jämt. Efter halvlek stod det 1-1, vilket också blev slutresultatet. Eftersom det inte kan sluta oavgjort blev det 2x10 förlängning. Men inget lag lyckades göra mål. Då stod straffar på spel. Landsbros höjdare, eller inte. De satte sin första straff säkert, och vår Moa gick fram sen och placerade sin snyggt. Deras andra straff gick i mål, och Jonna satte sin. När de skulle lägga sin tredje straff sköt de högt över, och vi såg att vi hade chansen, men lite otur fick Julia på sin straff, så den satte hon mitt på målvakt. När fjärde straffen skulle läggas var vi alla toknervösa, och vår älskade Maja räddade! Sen var det ju Maja själv som skulle lägga sin straff, i mål! Madesjö satte sin sista straff, och då hängde allt på Stina. Om hon satte straffen skulle vi ju vinna, och självklart gjorde hon ju det! Underbar match flickor! Nu möter vi Västervik i semifinal nästa gång (Y). ♥


Anna har klippt mig nu på morgonen, äntligen! Jag blev nöjd iallafall tycker jag :). Vad tycker ni, bilderna är kanske inte super, men ni ser lite (a. ♥

Framifrån.


Bakifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0